23948sdkhjf

Hubso tror på fysisk yta – influencervarumärke frontas i ny popup

Tillväxtbolaget Hubso, som huserar ett antal influencervarumärken i sin portfölj, satsar på tillfällig yta i köpcentrumet Westfield Mall of Scandinavia.
Hubso satsar åter på fysisk yta. Denna gång i köpcentrumet i Solna.

Hubso grundades 2017 och är en digital plattform för influencers som vill lansera varumärke i eget namn och få hjälp med produktion, marknadsföring och e-handelslösningar. 

Hos Hubso har flera nya influencermodemärken sin hemvist. Bland andra Sanne Josefsons Sanne Alexandra...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.127