23948sdkhjf

Vd:n fick gå och kostnadskostymen slimmas – nu gör Röyk ett stort omtag

Ompositionerat varumärket, vässar affärsmodellen och satsar på fullsortimentsbutik samt återförsäljare.  
Efter några tunga år gör det svenska friluftsvarumärket Röyk ett omtag. Det gäller både affärsmodell och ompositionering av varumärket.

Enligt Röyks marknadschef och interim-vd, Linus Zetterlund, var det pandemin som ledde till att företaget fick klippa banden med återförsäljare och ställa om till enbart e-handel. Efter tre år med d...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.082