23948sdkhjf

Syskonduo hos Björn Borg

Modemärket sätter fokus på prestationsförmågan med hjälp av välkända syskonpar.

Med kampanjen dear rival, som lanserades i fjol, sätter Björn Borg fokus på syskonrivalitet och låter syskon som Alex och Calle Schulman, TV-profilerna Peg och Penny Parnevik, Emil och Victor Beer från I Just Want To Be Cool och SVTs Småstaden och bloggprofilerna Joanna Fingal och Tilda Bjärsmyr synas i materialet.

Kampanjen, som ska visas under ett par veckors tid i sociala kanaler och gå  i samklang med det officiella reklammaterialet, går ut på att hylla sin rival för att hen gör dig bättre.

 - Rivalitet finns i varumärkets DNA, och härstammar från relationen mellan John McEnroe och Björn Borg. Rivaliteten dem emellan inspirerar oss dagligen och vi ser det som vår uppgift att berätta för världen att rivalitet är något positivt som hela tiden gör att vi utvecklas och blir bättre, säger Jonas Lindberg Nyvang, marknadschef i en kommentar.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.455