Själva idén är inte ny. Blåkläder har länge erbjudit reparationer till sina kunder som en del av sin tvättservice. Men nu paketeras tjänsten om och görs tillgänglig även för bolagets wholesalekunder.
– Vi har hundratusentals plagg i omlopp med vår tvättjänst. Alla dessa plagg lagas automatiskt när de kommer in för tvätt. Men mindre företag eller b...
Blåkläder lanserar reparationsytor hos återförsäljare
Blåkläder påbörjade nyligen utrullningen av konceptet ”Blåkläder repair service” till återförsäljare som ska utföra enklare reparationer i butik. Ambitionen är att ta konceptet till alla större städer – och på sikt även Europa.

Martin Nilsson är affärsutvecklare på Blåkläder. Han hoppas se fler reparationsplatser ute hos bolagets återförsäljare. Foto: Blåkläder /Montage
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration