23948sdkhjf

Ivyrevel poppar upp i MoS

| Av Joachim Björk | Tipsa redaktionen

På lördag, den 13 juni, öppnar det digitala modevarumärket Ivyrevel en ny pop up-butik i Mall of Scandinavia. Det är andra gången gruppen etablerar sig i Mall of Scandinavia för att komplettera sin digitala plattform med en fysisk mötesplats åt sina kunder.

Läs också: Kön ringlade lång till NA-KD:s pop up

Den rymliga butiken på 469 kvadratmeter erbjuder Ivyrevels fulla sortiment samt en särskild avdelning med arkiv-plagg och outletprodukter från tidigare säsonger.

– Det är mixen av detta erbjudande som är unikt för just denna pop-up store. Dessutom kommer våra nyheter landa i butik innan de finns tillgängliga online, säger Sebastian Hammarberg, Creative Brand Director på Ivyrevel, i en kommentar.

I höst kommer Ivyrevel även slå upp dörrarna till ett helt nytt showroom i anslutning till Mall of Scandinaviabutiken. Här fokuserar varumärket på att visa kommande kollektioner och inspiration.

– Ett showroom i anslutning till butik ser vi som ett effektivt sätt för personal från huvudkontoret samt samarbetspartners att komma närmare kunden, säger Sebastian Hammarberg.

Håll dig uppdaterad med Habit
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

Junkyard blir norskt

Ägarbyte för Skandinaviens dominerande nätbutik för street fashion.

Barneys överväger konkurs

Jobb & Karriär
Hon ska leda Twilfits e-handelsresa

Modehandeln återhämtade sig

Stockholms modevecka ställs in

Vd: När saker är som svårast kommer de avgörande besluten.

Prisfall på mode

Nyhetsbrev

Nytt modeevent i Stockholm

Arkiv

Videointervju: Om konsten att avsluta affären

Daymakers Lotta Eriksson om hur dåliga svenskar är på att välkomna kunder.

Ivyrevel poppar upp i MoS

Lindex + Boozt = sant

Jobb & Karriär
Vd-skifte på Gents

Weekday öppnar i Lund

Scorett ökar till flaggskeppsbutik

Kön ringlade lång till NA-KD:s pop up

Krönika
Prisad vare sommaren! Här kommer turisterna!

Ellos får ny ägare i miljardaffär

Zalando bygger nytt megalager

Den här modeveckan blir av

Campadre satsar fysiskt

Zalando skiftar till återvunnet

Bubbleroom-bossen talar på Modebranschens dag

Modeikonen avliden

Jobb & Karriär
Ledningsskifte på Champion Norden

”Pristransparens den fysiska handelns största utmaning”

Citycons nya vd F Scott Ball om utmaningar och möjligheter för köpcentrumjätten.

Kronkursen fortsätter pressa modehandeln

RnB visar minusresultat men hoppas att Polarn o Pyret ska lyfta

WeSC behöver nytt kapital

Jobb & Karriär
Danskt barnklädesmärke tar in en ny designer

50 miljoner kronor till start up – ska återvinna textilier

Bara vartannat motvärnsrån anmäls: ”Mycket allvarligt”

NA-KD öppnar pop up i Mos

Branschprofil moderator för Retaildagen

Odd Molly-grundare startar nytt dammodemärke

River Island med ny vd

Finansman ökar innehav i skohandlare

Adidas förlorar ensamrätt till ränder i EU

Altor in som storägare i XXL

Se alla Företagens egna nyheter

Hållbar förpackningslösning till Eplehuset

Miljö och kvalitet i fokus hos Filippa K

Acne Studios kamp för miljön med miljövänliga förpackningar

Total emballagelösning till VÆRSGO

Interpay visar världens modernaste allt-i-ett terminaler på Retail Experience Live 2019, Kistamässan

Stormberg gör besparingar på emballage genom nytt samarbete

Hållbar design till Björn Borg

Emballagedesign för e-handel är effektiv branding

Påsen som driver trafik till ARK Bokhandels webbsida

Branding: Så väljer du rätt presentinslagning

Scanlux Packaging blev totalleverantör av emballage till Crosseyes

3 inslagningstrender till vår och sommar 2019

HOPE får miljövänliga och exklusiva påsar från Scanlux Packaging

Nu lanserar vi vår bärbara betal/kassaterminal PAX E600 med intergrerad 8 tum androidskärm.

Inventera enkelt med din mobil

Möbelsammet

Äntligen lanseras den första betalterminalen med integrerad Androidenhet av Interpay.

Julie josephine chooses BeX as ERP and Retail system

BeX WMS

Utbildning i Textil Materiallära 27/11 i Göteborg

Nytt brand på nordiska marknaden

Sänd till en kollega

0.143