23948sdkhjf

Svenska finalister i stor reklamtävling för köpcentrumbranschen

Emporia i Malmö och Mirum galleria i Norrköping är båda finalister i ICSC Solal Marketing Awards som uppmärksammar framgångsrik marknadsföring under det gångna året. 

ICSC, International Council of Shopping Centres, är en intresseorganisation för köpcentrum, detaljister och fastighetsägare över hela världen. I år har tävlingen slagit nytt rekord då 229 bidrag från 21 olika länder har kommit in. Vinnarna kommer att koras på ICSCs konferens i London, den 14-15 maj.Emporia, som öppnade 25 oktober 2012, tävlar bland annat med sin invigningskampanj och uppmärksammas för sitt framgångsrika arbete på sociala medier. På mindre än en månad hade man fler fans på Facebook än något annat köpcentrum i Sverige. Mirum Galleria, tidigare Hageby Centrum, tävlar med sin varumärkesförändring. Den har dels inneburit ett namnbyte, ett förnyande av varumärket och en ny kommunikationsstrategi där överraskningar står i centrum. KF

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078