23948sdkhjf

Prisad skodesigner backas av nya delägare – får miljontillskott

Sania Claus Demina, designern bakom skovarumärket Sania d'mina, tar in nya delägare och 4 miljoner kronor i nytt kapital. 
Sania Claus Demina lanserade sitt skovarumärke i augusti 2018. Vid årsskiftet blev det klart att hon backas av nya delägare, vilket hon berättade om i podden Framtidens e-handel. Kassan stärks därtill med 4 miljoner kronor och värderingen uppgår till 20 miljoner. 
– Jag tog in kapital för att kunna möta efterfrågan då jag förra sommaren insåg ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Syskonpar vill nå en yngre publik med sommarbutik i Båstad
The Resort Co växer med externt kapital: ”Påbörjat vår resa mot globalt varumärke”
Acne Studios leker med designpråket i nyöppnad Miamibutik
Här är Filippa K:s senaste butiksöppning
Bric-a-brac öppnar citybutik i norr
Hööks breddar popup med outdoor
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.187