23948sdkhjf

Så har skodesignern Sania Claus Demina nått lyxvaruhusen

Instagram är Sania Claus Deminas främsta kanal när hon kliver över tröskeln till internationella återförsäljare i lyxsegmentet. – Jag vill bli ’top of mind’ i världen på bröllopsskor, säger hon till Habit.
Den tidigare moderedaktören och bloggaren, Sania Claus Demina, lanserade det egna skovarumärket Sania d’mina i augusti 2018. Ett år tidigare hade hon inlett ett samarbete med en fabrik i italienska Marche.

Utgångspunkten är att designa bekväma skor med klack. Den allra första modellen var en slingback.

– Min grej är att göra de absolut bästa, mes...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.094