23948sdkhjf

Så har skodesignern Sania Claus Demina nått lyxvaruhusen

Instagram är Sania Claus Deminas främsta kanal när hon kliver över tröskeln till internationella återförsäljare i lyxsegmentet. – Jag vill bli ’top of mind’ i världen på bröllopsskor, säger hon till Habit.
Den tidigare moderedaktören och bloggaren, Sania Claus Demina, lanserade det egna skovarumärket Sania d’mina i augusti 2018. Ett år tidigare hade hon inlett ett samarbete med en fabrik i italienska Marche.

Utgångspunkten är att designa bekväma skor med klack. Den allra första modellen var en slingback.

– Min grej är att göra de absolut bästa, mes...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Dramatisk konkursökning i handeln
DEBATT: ”Verktygen för hållbar modeproduktion finns – använd dem”
Aim’n öppnar två nya butiker
1 500 tjänster försvinner från H&M: ”Merparten i Sverige”
Katja of Sweden hedras med egen gata
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.112