23948sdkhjf

Systrar bakom väskvarumärke tar in 2 miljoner i nytt kapital

Persheng och Perdica Babaheidari siktar på att bli ett globalt bolag med sitt varumärke By Banoo.
Systrarna Persheng och Perdica Babaheidari lanserade det egna väskvarumärket By Banoo 2021. Nu har de tagit in cirka 2 miljoner kronor, vilket Breakit var först med att rapportera om. 

Kapitalrundan stängdes strax före jul. Investerarna är Alireza och Babak Etemad, Elisabet Lundgren och Gohar Avagyan.

Nu är systrarna redo att växla upp ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Syskonpar vill nå yngre publik med sommarbutik i Båstad
H&M välkomnar PETA:s avslöjande om djurplågeri
The Resort Co växer med externt kapital: ”Påbörjat vår resa mot globalt varumärke”
Acne Studios leker med designpråket i nyöppnad Miamibutik
Här är Filippa K:s senaste butiksöppning
Bric-a-brac öppnar citybutik i norr
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.131