23948sdkhjf

Lanserar smyckesmärke – siktar på en halv miljon kronor vid årsskiftet

Det nya smyckesmärket Siadds Atelier har haft en flygande start. Bara tre veckor efter lanseringen har försäljningen nått 50 000 kronor. Två av halsbandsmodellena är redan slutsålda, enligt grundaren Richard Ntege, med rötterna i både Uganda och Sverige. Han har en bakgrund som stylist och pr-konsult och har arbetat med varumärken som Lewi’s och Ad...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Johan Lindeberg lämnar BLK DNM och byter namn: "Jag har funnit ny frihet"
Här är Best of Brands comeback – nya vd:n siktar på 75 miljoner i omsättning
H&M drar kollektionerna till sin spets med Snapchat
Så vände Ellen Dixdotter By Malene Birger: ”Det är sjukt viktigt att vara sjukt tydlig”
Kappahl ska göra alla plagg spårbara
Selam Fessahaye kan vinna pris under Köpenhamns modevecka
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125