23948sdkhjf

Svenskt träningsmärke vill sätta punkt för snabbt sportmode

Nystartade Digordie (dig or die) grundades av Jenny Chan och Magnus Olofsson och lanserades i höstas. Båda har en lång erfarenhet inom textil- och modebranschen och delar intresset för träning.

Jenny Chan, kläddesigner med bakgrund hos bland annat Kappahl, och Magnus Olofsson, tidigare designchef hos Stadium, har som mål att göra ett varumärke me...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Johan Lindeberg lämnar BLK DNM och byter namn: "Jag har funnit ny frihet"
Här är Best of Brands comeback – nya vd:n siktar på 75 miljoner i omsättning
H&M drar kollektionerna till sin spets med Snapchat
Så vände Ellen Dixdotter By Malene Birger: ”Det är sjukt viktigt att vara sjukt tydlig”
Kappahl ska göra alla plagg spårbara
Selam Fessahaye kan vinna pris under Köpenhamns modevecka
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.157