23948sdkhjf

The shoelace brand ökar 150 procent: ”Lägger ner min själ”

The shoelace brand är det svenska enmansbolaget som säljer skosnören till 21 länder och som fördubblade omsättningen i fjol.
Grundaren till The shoelace brand, Jannike Arpi, upplevde själv vilken skillnad ett par snygga skosnören kan göra för en sko. Med övertygelsen om att det finns en efterfrågan på bra produkter lanserade hon skosnöresvarumärket 2017.  

Mellan 2020 och 2021 (brutet räkenskapsår) mer än fördubblades omsättningen. Försäljningen ökade med 153 ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094