Grundaren till The shoelace brand, Jannike Arpi, upplevde själv vilken skillnad ett par snygga skosnören kan göra för en sko. Med övertygelsen om att det finns en efterfrågan på bra produkter lanserade hon skosnöresvarumärket 2017.
Mellan 2020 och 2021 (brutet räkenskapsår) mer än fördubblades omsättningen. Försäljningen ökade med 153 ...
The shoelace brand ökar 150 procent: ”Lägger ner min själ”
The shoelace brand är det svenska enmansbolaget som säljer skosnören till 21 länder och som fördubblade omsättningen i fjol.
Foto: The shoelace brand

Jannike Arpi äger och driver The shoelace brand Foto: The shoelace brand
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer