23948sdkhjf

Hon ska stärka Holebrook

Det svenska klädvarumärket Holebrook, som har sin bas i stickat, har rekryterat Malin Widler som ny marknads- och digital chef. Hon kommer senast från posten som marknadsanalytiker på Stayhard, som ingår i Elloskoncernen. 

– Jag är väldigt glad över att bli en del av Holebrook och de goda värderingar som driver företaget, säger Malin Widler i en kommetar till Habit.    

– Jag kommer att arbeta för att stärka det redan starka bandet med våra återförsäljare och viktiga varumärkesambassadörer. Fokus kommer också vara att utveckla hållbarhetsfilosofin, den egna och externa e-handeln samt fortsätta Holebrooks positiva varumärkesresa. 

Artikeln är en del av vårt tema om Jobb & Karriär.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Skoleverantör om Footways skulder: ”Förstår att det är på väg att gå åt skogen”
Footway förnekar likviditetsproblem
Pondus fyller 30 – ”Vi har aldrig visat röda siffror”
Newhouse lanserar kundklubb
Här förbereder Patagonia sin Sverigeöppning
Best of Basic satsar dubbelt på Frölunda Torg
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.11