23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hon ska stärka Holebrook

Det svenska klädvarumärket Holebrook, som har sin bas i stickat, har rekryterat Malin Widler som ny marknads- och digital chef. Hon kommer senast från posten som marknadsanalytiker på Stayhard, som ingår i Elloskoncernen. 

– Jag är väldigt glad över att bli en del av Holebrook och de goda värderingar som driver företaget, säger Malin Widler i en kommetar till Habit.    

– Jag kommer att arbeta för att stärka det redan starka bandet med våra återförsäljare och viktiga varumärkesambassadörer. Fokus kommer också vara att utveckla hållbarhetsfilosofin, den egna och externa e-handeln samt fortsätta Holebrooks positiva varumärkesresa. 

Jobb & Karriär Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11