23948sdkhjf

Petra Tungården – influencern som har gjort Adoore till en modesuccé

Petra Tungården är influencern som lanserade eget klädvarumärke för fyra år sedan. Genombrottet kom 2020. Över en sommar poppade Adoores klänningar i flödet på Instagram. Försäljningsframgången fortsätter, därtill med en av modebranschens högsta marginaler. Hittills har grundaren gett investerare kalla handen.
Hon ger sig själv epitet ”dinosarieinfluencer”. Sant är att Petra Tungården är en senior i influencersammanhang. Det har snart gått 18 år sedan hon skrev sitt första blogginlägg. Hon var då 16 år gammal. Sedan dess har följarna fått hänga med henne i princip överallt, inför öppen ridå.

Men att blogga hinner hon inte längre, helt enkelt för att det...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.269