23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så ska Best of Brands bli en destinationsbutik

Med en upprustad butik och ett utökat premiumsortiment ska Best of Brands locka tillbaka kunderna till Sickla köpcentrum i Nacka.

Best of Brands återöppnade i mars 2019 butiken i Sickla efter konkursen och i vår har coronakrisen präglat verksamheten. Trots motgångarna vågar företaget nu ändå växla upp.

Under de kommande veckorna kommer butikskonceptet successivt att utvecklas. I ett första skede ska butiken rustas upp och vissa ombyggnationer göras. Dessutom kommer sortimentet att utökas med fler premiumvarumärken och relaterade produkter som efterfrågas av kund.

– Vårt mål är att vara drivande i att skapa en destinationsbutik för 2020-talet i Sickla. I första hand gäller det självklart att göra det bästa i rådande marknads-och världsläge, men att samtidigt utveckla framtidens butik, förklarar Markus Näsholm, vd på Best of Brands.

Med nästan 3 000 kvadratmeter är Best of Brands fysiska butik redan som ett mindre varuhus med drygt 100 varumärken för dam och herr.

– Den fysiska butiken är väldigt betydelsefull för oss, men behöver utvecklas i takt med tiden, säger Markus Näsholm.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.129