23948sdkhjf

Premiär för Åhléns nya skönhetssatsning

Nu öppnar Beauty Bargain.

Åhléns har tidigare aviserat öppning av nya konceptet Beauty Bargain och den 25 april är det så premiär då öppnar första enheten på en yta om 200 kvadratmeter öppnar i Frölunda Torg i Göteborg. 

Efter första fysiska butiksöppningen väntar lansering på nätet strax därefter.

Fokus i sortimentet, som både består av etablerade och nya varumärken, är på skönhet och välbefinnande men varuhuskedjan utlovar även även kringprodukter.

– Äntligen är det dags för den första butiken att öppna. Jag är förväntansfull och ser fram emot att ta emot våra första kunder till Beauty Bargain, där vi vill hylla vår kund och ge dem känslan av att de unnar sig något samtidigt som de gjort en bra deal. Det kommer alltid finnas skäl att se vad som är nytt på Beauty Bargain och det skall vara lustfyllt både för sinne och plånbok att handla på Beauty Bargain säger Caroline Hjelm-Cronstedt, vd.

Det fysiska butikskoncept är framtaget och producerat i samarbete med designbyrån Blink och Nitton93.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.105