23948sdkhjf

Syskonduo ska ge Odd Molly ny glans

Blir ansikten utåt men ska även delta i designprocessen.

Systrarna och artisterna Neneh Cherry och Titiyo Jah blir Odd Mollys ansikten utåt i kampanjer under hela 2019. Duon ska även verka som modemärkets ambassadörer och vara delaktiga i arbetet runt kollektionerna. Vårkampanjen blir det första resultatet av det nya samarbetet.

- Odd Molly som modevarumärke har alltid stått för att våga gå sin egen väg. Och nu påbörjar vi en ny resa. Därför är vi väldigt glada och stolta över att presentera ett längre samarbete med två unika artister och personligheter som står för liknande värden som vi, säger Jennie Högstedt Björk, vd. 

Det var tidigare i år som Odd Molly kommunicerade att nytt samarbete för att stärka varumärkets kommunikation inletts med kreativa studion We Are Group och mediebyrån Likehouse.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Drar igång jeansprojekt för nyanlända
Modebutik stänger efter ett år
Nyinviger med funkiskoncept på NK
Arket lanserar secondhandtjänst i Göteborg
Rizzos vd lämnar – avblåser samarbete med Sajaco
Lindomeföretag anklagar Mango för designstöld
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.093