23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så ska Odd Mollys kommunikation stärkas - inleder nytt kreativt samarbete

Modemärket inleder samarbete med kreativ studio och mediebyrå för att nå bredare målgrupp.

Odd Molly inleder samarbete med kreativa studion We Are Group och mediebyrån Likehouse för att stärka varumärkets kommunikation.

- Vi har en stor varumärkeskänndeom här i Skandinavien men kan bli bättre på att nå ut med både vår story och våra kollektioner som är väldigt rätt i tiden, Jennie Högstedt Björk, vd för Odd Molly i en kommentar.

Det nya kreativa samarbetet handlar initialt att kommunicera varumärket och ta hand om större modekampanjerna under året.

- Vi vill att Odd Mollys unika personlighet ska bli tydligare och mer relevant, säger Klara Lind, creative director för We Are Group i en kommentar.

Första resultatet av Odd Mollys nya kommunikation syns i vår- och sommarkampanjen 2019.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.13