23948sdkhjf

Så ska Odd Mollys kommunikation stärkas - inleder nytt kreativt samarbete

Modemärket inleder samarbete med kreativ studio och mediebyrå för att nå bredare målgrupp.

Odd Molly inleder samarbete med kreativa studion We Are Group och mediebyrån Likehouse för att stärka varumärkets kommunikation.

- Vi har en stor varumärkeskänndeom här i Skandinavien men kan bli bättre på att nå ut med både vår story och våra kollektioner som är väldigt rätt i tiden, Jennie Högstedt Björk, vd för Odd Molly i en kommentar.

Det nya kreativa samarbetet handlar initialt att kommunicera varumärket och ta hand om större modekampanjerna under året.

- Vi vill att Odd Mollys unika personlighet ska bli tydligare och mer relevant, säger Klara Lind, creative director för We Are Group i en kommentar.

Första resultatet av Odd Mollys nya kommunikation syns i vår- och sommarkampanjen 2019.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Drar igång jeansprojekt för nyanlända
Modebutik stänger efter ett år
Nyinviger med funkiskoncept på NK
Arket lanserar secondhandtjänst i Göteborg
Rizzos vd lämnar – avblåser samarbete med Sajaco
Lindomeföretag anklagar Mango för designstöld
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.099