23948sdkhjf

Hon formar ny modell för modeindustrin

I höst släpper Josefin Liljeqvist sin första sko. Hennes mål är att lansera en affärsmodell som fungerar som en Spotify-licens för modeindustrin globalt.
Du är utbildad skodesigner och har under två och ett halvt år jobbat med ditt självbetitlade varumärke. Berätta, vad handlar det om?

– Min utgångspunkt är att visa att det är möjligt att skapa riktigt snygga skor och samtidigt värna djurens välmående. Det är möjligt tack vare en innovativ produkt som spårar lädret hela vägen tillbaka till djuret. ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Joakim Levin, Nudie Jeans: ”Det vi håller på med är att skapa morgondagens vintage”
Svenska pristagare i topp på Drapersgalan
MBRS avyttrar och går vidare i mindre kostym
H&M investerar i plattform för exklusiva sneakers
Han är ny vd för Elevenate
Gant nyinviger butiken på Birger Jarlsgatan
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094