23948sdkhjf

Hon formar ny modell för modeindustrin

I höst släpper Josefin Liljeqvist sin första sko. Hennes mål är att lansera en affärsmodell som fungerar som en Spotify-licens för modeindustrin globalt.
Du är utbildad skodesigner och har under två och ett halvt år jobbat med ditt självbetitlade varumärke. Berätta, vad handlar det om?

– Min utgångspunkt är att visa att det är möjligt att skapa riktigt snygga skor och samtidigt värna djurens välmående. Det är möjligt tack vare en innovativ produkt som spårar lädret hela vägen tillbaka till djuret. ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
NYTT NUMMER: Nyckeltalen för 325 bolag / Ellen Dixdotter i stor intervju / Sneakersuccén Veja
Stronger topprekryterar från konkurrent
Sandra Roos: Alla kommer inte hinna ställa om i tid
Swedish Fashion Association ställer in Stockholms modevecka
Detta är årets färg 2023
H&M-topp går till riskkapitalbolaget eEquity
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094