23948sdkhjf

Han kampanjar för Stayhard

| Av Pernilla Hansson | Tipsa redaktionen

Trio hyllar fotbollssupportern i Stayhards VM-kampanj.

Anton Hysén, Marcus ”Den arga supporten” Lidman och Gustav ”Gurra imiterar” Karlsson är ansikten när Stayhard hyllar fotbollssupporten kampanjen ”Den 12e spelaren”. Modeföretaget har tagit fram en kollektion av sju tröjor som börjar säljas i veckan.

- Vi har valt att knyta till oss personer som inte låter något annat komma i vägen för fotbollen och där passionen lyser rakt igenom. Anton Hysén som låter personlig integritet stå över fotbollsvärldens fördomar, Marcus som blev ”Den arga supportern” med hela svenska folket efter hans utspel i Italien för två år sedan, och Gurra som i sin YouTube-kanal har stort fokus på fotboll, alltid med glimten i ögat. Det var ett roligt sammanträffande när det visade sig vara just Gurra som gjorde den magiska intervjun med Marcus för två år sedan, säger Robert Axelsson, försäljnings- och marknadschef på Stayhard i en kommentar.

Mer om: Stayhard
Håll dig uppdaterad med Habit
Är du prenumerant? Bli prenumerant

Med en prenumeration får du obegränsad tillgång till webbtidningen. Läs webbtidningen online.

Kommentarer (0)
Startsidan just nu

De åker till Pitti Uomo

Holzweiler, Indigofera och Klättermusen bland de nya när Revolver och Pitti Immagine presenterar 17 varumärken som deltar i Scandinavian Manifesto i januari.

Återvunnet klär kultur- och demokratiministern

Alice Bah Kuhnke väljer klänning från Stockholms Stadsmission Remake till årets Nobelfest.

1

Osund returkultur i modebranschen - tre sätt att bryta negativ trend

Prisad frack på Nobelmiddagen

Boråsbaserat modeföretag klär Volvos chefer till Nobelfestligheterna.

Julklappar för 23 miljarder

Nya krav på modeindustrin

Nu lanseras UN Fashion Industry Charter for Climate Action vid klimattoppmöte COP24. Och det står klart att en gemensam kraftsamling krävs för att minska enorma växthusgasutsläpp.

Nyhetsbrev

Stipendium till damskräddarelev

Student vid Tillskärarakademin tilldelas stipendium ur fond för kvinnliga hantverkare.

Arkiv

Tretorn i finskt designsamarbete

Tretorn lanserar samarbete med Makia. Kollektionen innefattar regnkläder men även stickade tröjor och accessoarer.

Vågade inköp ger resultat

Så har hans inköp på magkänsla banat väg för framgångar.

Kvarteret lyfts med ny handel

Plats för 20 butiker när Hästen 21 i centrala Stockholm utvecklas. I projektet ingår PK-huset.

Plockar in ny kompetens

Uppdaterad modeshopping till sjöss

Drar sig ur Designers Remix

IC Group fortsätter att sälja av varumärken.

De lanserar virtuellt provrum

3D-pionjärerna och modevisionärerna Atacac tar ännu ett digitalt kliv.

Fokuserar på kläder - säljer accessoarlinjen

Lägger allt krut på kärnverksamheten med modelinjerna Day Birger et Mikkelsen och 2NDDAY.

Ska driva Berendsens hållbarhetsarbete

Jobb & Karriär
Hon byter byrå

Denimmässa till Milano

Sportmodemärke satsar med ny e-handel

Han kampanjar för Stayhard

Är ansikte för vinterns festkampanj.

15 butiker till Hede Fashion Outlet

Gant skrotar Rugger och Diamond G

Modeföretaget samlar all design under en huvudlinje och logotypen för Diamond G blir ny officiell logga för Gant.

Två konkursanmälningar mot JC

Nya i Gallerian

Noa Noas vd lämnar

Kraftig ökning av konkurser

Outdoormärke får ny ägare

Hon vann H&M Design Award

Åhléns drar igång nytt affärsområde

Zalando skrotar Bread & Butter

Kunderna valde bort köpcentrumen

H&M öppnar kafé i London

Nätet störst på Black Friday

Butiksnytt
Caliroots 2.0

Postnord anställer kvartett

Här öppnar It's Pleat

Se alla Företagens egna nyheter

Sänd till en kollega

0.216