23948sdkhjf

Digital herrmodeaktör nylanseras: Ambition att nå lönsamhet inom kort

I september förra året förvärvade Footway e-handelsföretaget Stayhard från Ellos Group. I mars är det dags för nylansering av sajten.
Alexander Arlbrandt slutade som inköpare på Stayhard förra våren. Det blev fyra år under Ellos Groups ledning. Ett halvår senare hörde den nya ägaren Footway av sig med planen om en nylansering av varumärket.

Alexander Arlbrandt. Foto: Stayhard – Footway ville ta ett omtag kring Stayhaard och hitta tillbaka till rötterna. Det lät så klart super...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Syskonpar vill nå yngre publik med sommarbutik i Båstad
H&M välkomnar PETA:s avslöjande om djurplågeri
The Resort Co växer med externt kapital: ”Påbörjat vår resa mot globalt varumärke”
Acne Studios leker med designpråket i nyöppnad Miamibutik
Här är Filippa K:s senaste butiksöppning
Bric-a-brac öppnar citybutik i norr
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.144