23948sdkhjf

Twilfit kampanjar med produkten i fokus

Underklädeskedjan lanserar nytt koncept som ska handla mer om produkt än om kropp.

Underklädeskedjan har plockat fram ett första reklamkonceptet i ett nytt samarbete med Prime/United Minds med titeln It will fit your life. 

-Det känns jättekul att rulla ut ett nytt koncept för Twilfit, och särskilt kul eftersom vi har gjort film igen för första gången på många år. Först och främst handlar det om en ny, modernare look & feel, men framåt kommer det också bli tydligare med vad vi står för och varför man ska handla hos oss. Det har också hänt mycket i vårt sortiment vilket vi vill spegla i vårt nya koncept. Kampanjen är en viktig del i vår satsning på e-handel, säger Åsa Bergendorf, marknadschef på Twilfit i en kommentar. 

Twilfit har 56 butiker samt e-handel i Sverige. 

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125