23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hon ska få Livly att lyfta: ”Jag funkar bäst när jag utmanas”

Barnklädesmärket Livlys nya vd Alexandra Adler Lundahl vill lyfta bolaget till nästa nivå. Visionen är en ökad närvaro i europeiska huvudstäder. ”Vi ser också ett stort intresse från Mellanöstern och Asien”, säger hon.

För drygt en månad sedan tillträdde Alexandra Adler Lundahl sin nya roll som vd för svenska barnklädesmärket Livly, med dotterbolag i USA. I bagaget har hon 25 års erfarenhet på ledande poster inom produktutveckling, design och distibution. Närmast kommer hon från Björn Borg, där hon arbetat i flera år, senast i rollen som business unit director.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.183|