23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Sania Claus Demina dubblar omsättningen och bygger ut varumärket

För första gången på fyra år lanserar skodesignern Sania Claus Demina nya modeller. I samband med det tar hennes märke Sania d’mina plats i NK:s skyltfönster med fem meter höga stövlar och en utställning i varuhusets ljusgård.

Sania Claus Demina lanserade sitt skovarumärke i augusti 2018. Hennes designprinciper bygger på komfort och hög modegrad. Anledningen till att hon startade Sania d’mina var för att lösa sina egna problem med obekväma skor.

Förra året tog varumärket viktiga kliv då det kom in på både Le Bon Marché i Paris och Rinascente i Milano. Samtidigt var det även premiär på NK:s skoavdelning. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.046|