700 varumärken, 6 000 kvadratmeter mässyta (dubbelt så mycket jämfört med senaste mässan i februari), därtill 143 showroom för underkläder, outdoor, accessoarer, skor och mode. Det är några nyckeltal som summerar augustiupplagan av Fashion Week Trade; inköpsdagarna som startade i måndags.
– Vi ser en stark öppning av säsongen med...
Här samlas nykomlingar och veteraner för att göra affärer – ”Säsongerna framåt blir bra”
Inköpare och leverantörer möts under veckan i modedistriktet utanför Stockholm för att skriva ordrar. Habit har träffat både rookies och seniorer som spår en gynnsam säsong, våren och sommaren 2025.
Tollev Kråkenes från norska The Product samt Jonas Sjöklint och Daniel Henning från Sjöklint agenturer. Foto: Kajsa Åström
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration