23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Sneaky Steve når milstolpe – ”Ett omfattande arbete”

Skobolaget har lanserat digitala produktpass för alla varumärkets produkter i e-handeln. Här delger Sneaky Steve utmaningarna. 

I förra veckan nådde Sneaky Steve en milstolpe. Då gick Göteborgsbaserade skovarumärket live med digitala produktpass på samtliga produkter i sin e-handel.  

Arbetet har tagit ungefär åtta månader.

– Det är ett projekt vi är både stolta över och ödmjuka inför. Den stora utmaningen har inte varit tekniken, utan att samla in information; att ställa rätt frågor till våra leverantörer, bygga nya rutiner och vara först ut att efterfråga den här typen av strukturerad data från både fabriker och systemleverantörer, säger Sara Silow, marknadschef på Sneaky Steve, till Habit.  

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141