I förra veckan nådde Sneaky Steve en milstolpe. Då gick Göteborgsbaserade skovarumärket live med digitala produktpass på samtliga produkter i sin e-handel.
Arbetet har tagit ungefär åtta månader.
– Det är ett projekt vi är både stolta över och ödmjuka inför. Den stora utmaningen har inte varit tekniken, utan att samla in information;&...
Sneaky Steve når milstolpe – ”Ett omfattande arbete”
Skobolaget lanserade nyligen digitala produktpass till alla varumärkets produkter i e-handeln.

Stefan Mayer, vd, och Sara-Lotta Cederwall, designer och produktutvecklare, utanför Sneaky Steves butik på Magasinsgatan i Göteborg. Foto: Press
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration