23948sdkhjf

Lanserar varumärke i lyxsegmentet: ”Plaggen ska stimulera ögat och hålla över flera säsonger”

För en månad sedan lanserade Felicia Halén Fredell The Reverence Project. Designen växer fram efter samtal med ”människor som bär på en intressant historia” och som är frontfigurer för varumärket i sociala medier.
Redan 2018 när Felicia Halén Fredell gick ut Beckmans föddes idén till varumärket. Nästan sex år senare är The Reverence Project verklighet.

– Med varumärket undersöker jag hur man klär en människa med vördnad och hur man visar vördnad för kläder, berättar Felicia Halén Fredell i ateljén på Kungsholmen i Stockholm.

Lika vördnadsfull ter sig desig...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109