23948sdkhjf

Grundarduon om nya varumärket: ”Vi har hittat en bra positionering”

Brist på högkvalitativa basplagg blev starten för Martin Kalashos och Tuva Lagerbäcks varumärke Our base som lanserades under senhösten. ”Det är ett passionerat projekt som vi bygger upp på vår lediga tid.”
– Vi har alltid haft en gemensam dröm om att starta ett varumärke. Efter att vi hade gjort en noggrann marknadsanalys identifierade vi en uppenbar brist på högkvalitativa basplagg på den skandinaviska modemarknaden. Med våra olika kompetenser och drivna av en gemensam passion kände vi oss inspirerade att fylla detta gap och erbjuda något unikt, säg...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.073