Uppdaterad 13:36
Efter ett tiotal år i reklambyråvärlden började duon skissa på underklädesvarumärket 2018. I en intervju med Habit har de berättat att de fick med sig Lindex på tåget. Modebolaget gick in som majoritetsägare medan Filip Nilsson och Tove Langseth behöll en minoritetspost.
Closely lanserades i oktober 2020, mitt under brinnan...
Lindex köper ut Closelys grundare: ”Vi lämnar till sommaren”
Tove Langseth och Filip Nilsson gör sorti från varumärket som de startade för fem år sedan.

Tove Langseth och Filip Nilsson har båda en lång bakgrund inom reklambyråbranschen. Sedan 2018 har de jobbat heltid med Closely. ”Det här är nog det roligaste vi har gjort.” Foto: Kajsa Åström
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer