23948sdkhjf

Ger sig in i konkurrensen om återanvändbara menstrosor

Marknaden för menstrosor växer. 
I dag rapporterade Habit om att svenska Understatement kompletterar underklädessortimentet med en ny kategori, nämligen menstrosan. Trosan släpps initialt i tre modeller och med tre absorberingsgrader. 

Nu får företaget konkurrens. Det är Gävlebaserade Healthtextiles och Halmstadbolaget Monthly of Sweden, som säljer menskoppar, som har t...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
MQ om vårens utveckling: ”Köper in mindre, säljer mer och öppnar nya butiker”
Träskor hett dammode i kändistäta NYC
Sport- och friluftsprofil ska hjälpa Nordshield att expandera
Slutar med herrkläder – satsar på systerbutiken
Artifact 001 – första släppet av digitala solglasögon
Klädjätten investerar i biobaserat polyester: ”Ska förändra klädindustrin”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.281