Sneaky Steve har några tunga år bakom sig med både förluster och minskad omsättning. De senaste fem åren har företaget bakom varumärket, F Division Group, nästan halverat omsättningen, från 47 miljoner kronor 2017 till 25 miljoner 2021.
Men Sneaky Steve går nu en ljusare framtid till mötes trots en delvis tuff marknad.
– Under 2022 har vi ökat til...
Sneaky Steve ökar omsättningen och når breakeven – Stefan Mayer om varumärkets ompositionering
Efter ett år med nya delägaren och vd:n, Stefan Mayer, når skoföretaget breakeven och tar viktiga kliv i hållbarhetsarbetet. Habit har intervjuat vd:n som har ompositionerat varumärket och rensat bland kollektionerna.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration