23948sdkhjf

Sneaky Steve ökar omsättningen och når breakeven – Stefan Mayer om varumärkets ompositionering

Efter ett år med nya delägaren och vd:n, Stefan Mayer, når skoföretaget breakeven och tar viktiga kliv i hållbarhetsarbetet. Habit har intervjuat vd:n som har ompositionerat varumärket och rensat bland kollektionerna.
Sneaky Steve har några tunga år bakom sig med både förluster och minskad omsättning. De senaste fem åren har företaget bakom varumärket, F Division Group, nästan halverat omsättningen, från 47 miljoner kronor 2017 till 25 miljoner 2021.

Men Sneaky Steve går nu en ljusare framtid till mötes trots en delvis tuff marknad.
– Under 2022 har vi ökat til...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094