23948sdkhjf

Sneaky Steve ökar omsättningen och når breakeven – Stefan Mayer om varumärkets ompositionering

Efter ett år med nya delägaren och vd:n, Stefan Mayer, når skoföretaget breakeven och tar viktiga kliv i hållbarhetsarbetet. Habit har intervjuat vd:n som har ompositionerat varumärket och rensat bland kollektionerna.
Sneaky Steve har några tunga år bakom sig med både förluster och minskad omsättning. De senaste fem åren har företaget bakom varumärket, F Division Group, nästan halverat omsättningen, från 47 miljoner kronor 2017 till 25 miljoner 2021.

Men Sneaky Steve går nu en ljusare framtid till mötes trots en delvis tuff marknad.
– Under 2022 har vi ökat til...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125