23948sdkhjf

Systrar lanserar klänningvarumärke

Efter ett och ett halvt år av förberedelser lanserade Jenny Thomasson och Jessica Karlsson i veckan varumärket Loose Knot.
Varumärket premiärvisades under februariupplagan av Fashion Week Trade i Nacka strand som öppnade i går, tisdag.

I montern kunde inköparna titta närmare på klänningarna från Loose Knot som finns i två modeller och en storlek. Som varumärkesnamnet antyder kan klänningarna, som har en lös silhuett, varieras genom att knytas på olika sätt. De är sydd...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Syskonpar vill nå en yngre publik med sommarbutik i Båstad
The Resort Co växer med externt kapital: ”Påbörjat vår resa mot globalt varumärke”
Acne Studios leker med designpråket i nyöppnad Miamibutik
Här är Filippa K:s senaste butiksöppning
Bric-a-brac öppnar citybutik i norr
Hööks breddar popup med outdoor
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.109