23948sdkhjf

Ciff tillbaka på samma nivå som före pandemin

Besökarna har hittat tillbaka till Ciff. Antalet ser ut att vara i nivå med före pandemin. Nu ser varumärken fram emot en stark införsäljning. 
Sofie Dolva, vd för Ciff, ute i mässhallen på Ciff. Foto: Kajsa Åström Februariupplagan av Ciff lockar denna gång både nordiska och internationella besökare. Sett till antalet registreringar före mässan är antalet i stort sätt i nivå med före pandemin. Det gäller även uppslutningen från både danska och svenska inköpare. Det säger Sofie Dolva, vd fö...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Selected Brands får distributionen för Reebok: ”Vi är superstolta”
Blank the Hub öppnar i Helsingborgs centrum
Outdoorvarumärke går upp i storlek
Smyckesmärke satsar globalt – värvar från Toteme
Craft helautomatiserar lagret: Viktig del i vår tillväxtresa
Stark e-handel i februari för kläder och skor
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.095