23948sdkhjf

Oas dubblar omsättningen – passerar 100 miljoner kronor

Bad- och livsstilsvarumärket fortsätter levererar en hög tillväxttakt. Det står klart när bolaget kommunicerar bokslutet för 2022.
Oas, som utsågs till Årets modevarumärke 2022 av Habit, växte med över 100 procent under fjolåret. Varumärket, som är grundat och drivs av Oliver Lundgren, kommunicerar en omsättning på 112 miljoner kronor under 2022 jämfört med 57 miljoner kronor under 2021. Därtill fortsätter Oas att växa med lönsamhet. Ebit-marginalen uppgår till 14 procent.&nbs...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11