23948sdkhjf

Oas dubblar omsättningen – passerar 100 miljoner kronor

Bad- och livsstilsvarumärket fortsätter levererar en hög tillväxttakt. Det står klart när bolaget kommunicerar bokslutet för 2022.
Oas, som utsågs till Årets modevarumärke 2022 av Habit, växte med över 100 procent under fjolåret. Varumärket, som är grundat och drivs av Oliver Lundgren, kommunicerar en omsättning på 112 miljoner kronor under 2022 jämfört med 57 miljoner kronor under 2021. Därtill fortsätter Oas att växa med lönsamhet. Ebit-marginalen uppgår till 14 procent.&nbs...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Inköpen som trendar AW 2023
Två modekoncept flyttar till Väla
Branschen tar farväl av Revolver – leverantörerna positiva till mässflytt
Här är Peak Performance nya butik i Kina
Nyemission och besparingar för förlusttyngt Nelly
Footways försäljning rasar
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.125