23948sdkhjf

Tmall-chefen om att lyckas på världens största marknadsplats

Skandinaviskt mode gör succé i Kina. Allt fler svenska modevarumärken etablerar sig på Alibabas växande marknadsplats Tmall. Men ingen gräver guld om man inte har gjort hemläxan först, säger Mei Chen, Tmalls chef för mode- och lyxprodukter i Storbritannien, USA och norra Europa.
Att B2C-plattformen Tmall är att räkna med har en rad svenska och skandinaviska varumärken redan förstått. Acne Studios, Filippa K, Flattered och House of Dagmar är några i raden av flera kända svenska mode- och skönhetsföretag som anslutit sig till plattformen. Mei Chen förklarar att intresset för skandinavisk minimalistisk design växer på den kin...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078