23948sdkhjf

Framgångsentreprenör lanserar tre nya varumärken

På fyra år gick hennes ridsportmärke, PS of Sweden, från en omsättning på 18 till 94 miljoner kronor. Efter tio år har grundaren Karin Bjärle nu sålt majoriteten av bolagets aktier för att starta tre nya varumärken inom ridsport- och modesegmentet.
För en månad sedan blev affären klar. Majoriteten av PS of Sweden, med en tillväxttakt det senaste året på 54 procent och en EBITDA-marginal på strax under 10 procent, köptes av eEquity.

Karin Bjärle börjar nu om från början och startar sammantaget tre nya varumärken. Först ut är modevarumärket Kati Lani som lanseras om knappt en månad. Designen b...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078