23948sdkhjf

Aim'n öppnar dörrarna till en ny marknad: ”Det finns stor potential”

Lanserar en helt ny kategori.
Träningsvarumärket från Halmstad, som föddes på Instagram och fick en stor hype, breddar sitt produkterbjudande ytterligare. Från starten 2014 var Aim'ns kärnprodukt träningskläder. Sedan dess har flera produktkategorier lagts till, bland annat badkläder, accessoarer och streetmode. 

Nu lanserar bolaget sin första friluftskollektion. Utomhusk...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Influencer tar andelar i träningssegmentet
Försäljningen tillbaka på 2018 års nivåer
Magasin 3 i Frihamnen blir Gants nya globala bas
Svenskt barnvarumärke i samarbete med Fila
AVTALSRÖRELSEN: Teko ger grönt ljus till lönebud
Datum klara för Madrids modeveckor
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.203