23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Bygger om webbplatsen för digitala natives

Modekedjan Nelly uppgraderar sina webbplatser som direktanpassas för den unga digitala fashionistan.

Digital försäljning är viktig för e-handelsbolaget vars primära målgrupp vuxit upp i ett digitalt landskap.

Det är e-handelsplattformarna nelly.com och nlyman.com som försetts med ny arkitektur för att skapa en bättre helhetsupplevelse för shopping med i huvudsak mobilen.

Våra sajter är våra butiker, det är där våra kunder upplever Nelly. Det är såklart viktigt att det är en positiv upplevelse att besöka vår butik, en upplevelse som andas Nelly och där det är enkelt att navigera genom sortimentet, oavsett om kunden vet precis vad hon letar efter eller söker inspiration.", säger Hannes Kaber, it-chef på Nelly.

Nelly lanserades 2004 och var då tidiga på digital försäljning och influencer marketing. Under åren har sajterna uppdaterats flera gånger vad gäller utseende, funktioner och prestanda.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14