23948sdkhjf

Ingenjören som satsar internationellt med eget smyckesmärke

På fyra år har smyckesmärket nått en miljonomsättning. Nu planerar bolaget att expandera internationellt.
Varumärket Louis Abel är sprunget ur en längtan till det fria skapandet. Det säger maskiningenjören Jimmy Kamhieh Loutfi, grundare av smyckesmärket Louis Abel som lanserades 2018. 

– Jag skulle säga att designen speglar just detta. Organiska former och experimentella ytor möter metall och resulterar i unisexsmycken med starka uttryck, säger h...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Influencer tar andelar i träningssegmentet
Försäljningen tillbaka på 2018 års nivåer
Magasin 3 i Frihamnen blir Gants nya globala bas
Svenskt barnvarumärke i samarbete med Fila
AVTALSRÖRELSEN: Teko ger grönt ljus till lönebud
Datum klara för Madrids modeveckor
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.174