23948sdkhjf

Sportmärke till Bibliotekstan

På Norrmalmstorg 1 öppnar det svenska sportmodevarumärket Aim’n en popu-pbutik den 25 augusti. Samma datum släpper modevarumärket också sin höstkollektion.

Aim’n grundades 2014 av Tekla Acs och Helen Van, och säljer via e-handel till flera marknader. Butiken blir företagets första i Stockholm.

Under augusti ska bolagets nya lager också stå klart i Halmstad, där varumärket också har en fysisk butik sedan innan.

Vi tror på att finnas där våra kunder finns, och det känns spännande att få öppna en pop-up butik i Stockholm i en inspirerande miljö som passar vårt varumärke perfekt. Genom pop-up-konceptet kommer vi att erbjuda en unik shoppingupplevelse, guida kunderna rätt i vårt sortiment och samtidigt visa upp våra efterlängtade nyheter. Det känns helt rätt i tiden att göra Aim’ns första pop-up satsning här i Bibliotekstan och vi ser fram emot att få träffa våra kunder face-to-face, säger Tekla Acs, medgrundare och kreativ chef på Aim’n, i en kommentar.

Tidigare i år har ett hälsokluster börjat växa fram i Bibliotekstan, där bland annat träningsredskapsförsäljaren Technogym öppnat en butik. 

Artikeln är en del av vårt tema om Butiksnytt.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Inköpen som trendar AW 2023
Två modekoncept flyttar till Väla
Branschen tar farväl av Revolver – leverantörerna positiva till mässflytt
Här är Peak Performance nya butik i Kina
Nyemission och besparingar för förlusttyngt Nelly
Footways försäljning rasar
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.328