23948sdkhjf

Grundarna till nytt varumärke vill ge golfmodet en match

Efter sju år som konsulter bestämde de sig för att bygga ett eget varumärke. "Vi vill utmana golfgiganterna."
Local Rule är namnet på ett nytt golfvarumärke från Sverige. Bakom Local Rule står Simon Madeling, David Zetterlund och Henrik Svensson med bakgrund i bland annat reklambranschen. Nu byter de spår för att satsa helhjärtat på deras gemensamma intresse för golf.

I dag, torsdag, är det lanseringsdags. Premiärkollektionen, som består av 18 p...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Modevarumärke i konkurs: "Det är svårt och det gör ont"
Tmall-chefen om att lyckas på världens största marknadsplats
NYTT NUMMER: Nyckeltalen för 325 bolag / Ellen Dixdotter i stor intervju / Sneakersuccén Veja
Krisande Rizzo lever vidare
Davida skalar upp e-handeln
Stockholm Fashion District: "Fashion Week Trade arrangeras som planerat"
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094