23948sdkhjf

House of Lola-grundarna lanserar träningsmärke: ”För vanliga kroppar”

Skiftar fokus på affärsmodell: Från hemförsäljning med varumärket House of Lola till ett direct to consumer-varumärke.
Get refilled. Det är namnet på Anna Eklunds och Lottis Sparrmans nya träningsvarumärke. Radarparet, som har jobbat drygt 15 år i modebranschen och som driver varumärket House of Lola tillsammans, förverkligar något som de har funderat på länge.

– Vi har alltid lekt med tanken att lansera ett nytt varumärke, allt från herrvarumärke till accessoarva...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093