23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

House of Lola-grundarna lanserar träningsmärke: ”För vanliga kroppar”

Skiftar fokus på affärsmodell: Från hemförsäljning med varumärket House of Lola till ett direct to consumer-varumärke.

Get refilled. Det är namnet på Anna Eklunds och Lottis Sparrmans nya träningsvarumärke. Radarparet, som har jobbat drygt 15 år i modebranschen och som driver varumärket House of Lola tillsammans, förverkligar något som de har funderat på länge.

– Vi har alltid lekt med tanken att lansera ett nytt varumärke, allt från herrvarumärke till accessoarvarumärke. Att det blev ett träningsvarumärke har med pandemin att göra, säger Anna Eklund till Habit.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web03