Intervjuerna gjordes i februari och i april.
På bara ett drygt halvår formades MBRS Group till att omfatta en rad portföljbolag: Odd Molly (Hunkydory på licens), medlemsklubbarna Campadre och Members.com, modee-handeln Best of Brands och We are spindye.
Under rapportfloden i slutet av februari avslöjade koncernen för första gången sin storlek: e...
Niclas Ekdahl ville göra e-handeln lika personifierad som Netflix och Viaplay
Habit publicerar sista intervjun med Niclas Ekdahl innan han avgick.
Niclas Ekdahl på Campadres kontor i februari. Han hann sitta som koncern-vd för MBRS Group i i drygt fyra månader. Foto: Kajsa Åström
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration