23948sdkhjf

Varumärket fyller 20 år: ”Jag vill vitalisera Odd Molly”

Under onsdagen firade Odd Molly 20 år som varumärke och hade bjudit in influencer och press. På plats fanns bolagets nya vd Anna Lönnerstedt och varumärkets designchef Anna Fager.
Anna Lönnerstedt gjorde i dag sitt första offentliga framträdande sedan hon tog över som vd på Odd Molly Sverige AB efter Jennie Högstedt Björk den 9 februari. Anna Lönnerstedt kom då från posten som affärsområdeschef för mode och hem på Åhléns. Dessförinnan har hon haft ledande befattningar hos bland andra Filippa K, J. Lindeberg och Gudrun Sjödén...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.094