Tillväxten är åter på modebolagens agendor. 2022 ser betydligt ljusare ut än både 2020 och 2019. Den totala tillväxtvolymen väntas öka med mellan 3 till 8 procent jämfört med 2019.
Kina går som tåget, liksom USA – två marknader som återhämtade sig redan under slutet av 2021. Europas tillväxt spås bli betydligt mer dämpad och kommer att återhämta s...
Fem trender att ha koll på – metaverse öppnar för nya affärsmöjligheter
Lågpris- och lyxmode spås bli de vinnande segmenten och social shopping en allt hetare kanal, medan metaverse öppnar för åtskilliga affärsmöjligheter. ”Ska man vara framgångsrik i den fysiska världen måste man ha ett digitalt fotavtryck.”
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer