Om någon vecka släpps Miyo Signature Shoes på marknaden. Bakom det nya skovarumärket står syskonen Louice Jonsson och Christofer Jonsson. Båda är noviser i modebranschen och har bakgrund som marknadsförare respektive civilekonom.
Idén till Miyo föddes för tre år sedan. Innan pandemin lamslog världen och modemässorna fick stänga ner hann Louice Jon...
De lanserar nytt skovarumärke – ”Unikt och smart”
Delar av skorna är svensktillverkade. ”Vi jobbar dag och natt för att lansera inom två veckor.”
3
Bilder
Syskonen Louice Jonsson och Christofer Jonsson, grundare av Miyo Signature Shoes. Varumärket kom till under pandemin, vilket innebar många möten och arbete på distans. Foto: Pressbild
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer