E-handelsbolaget Kids brand store, vars majoritetsägare är Eequtiy, kommer inom kort att addera en ny affärsmodell till sin business. Från att ha byggt sin affär som återförsäljare av tonårsmode till killar och tjejer, är bolagets stora fokus nu lanseringen av eget varumärke.
– Vi jobbar stenhårt och befinner oss i startgroparna och är i ett...
Kids brand stores nya vd: ”Eget varumärke och digital tillväxt i fokus 2022”
Johanna Levy om bolagets framtida satsningar.
3
Bilder

I sommar sjösätter Kids brand stores nya vd, Johanna Levy, bolagets nya satsning, nämligen eget varumärke. Foto: Pressbild/Privat
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration