23948sdkhjf

Tillväxtbolaget Flattered tar klivet in i Kina

Sko- och väskvarumärket har momentum. Nu lägger bolaget in en högre växel internationellt. Bland annat på kinesiska Tmall, där Flattered lanserades i januari. Habit har träffat vd:n och medgrundaren Gustav Lidén.
Flattereds resa var under flera år odramatisk. Men under de senaste åren har e-handelsbolaget klättrat snabbt uppåt till en omsättning på nästan 100 miljoner kronor i fjol. Tre år i följd har företaget levererat en tillväxttakt på drygt 90 procent och växer sedan 2020 med lönsamhet.

Men varför blev det just damskor som Gustav Lidén – med bakgrund ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.094