Jarno Vanhatapio, Na-kd:s grundare och vd, var en av flera talare under Habit Modebranschens Dag. Han lanserade e-handeln 2016 och i fjol omsatte bolaget drygt 1,9 miljarder kronor.
– Under den här resan har vi omdefinierat Na-kd flera gånger. Vi var en plattform från början och är nu helt klart på väg att bli ett varumärke, sade Jarno Vanhatapio ...
Na-kd:s vd om planerna framåt: ”Det här kommer vi försöka göra jättestort”
E-handelsbolagets vd om: Potentialen i secondhandsegmentet, om utbyggnaden av lager, om app-driven tillväxt, om hur modebranschen ska bli mer hållbar.

”Vi hoppas att politiker kommer slå ner hårt på hållbarhet. Na-kd kommer lobba för att den här branschen ska bli grön, då vet vi att vi blir av med en massa konkurrenter som inte kan göra mode lika hållbart som vi.” Foto: Evis Renander
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer