23948sdkhjf

Comeback för nya Joy i maj: Så ska varumärket möta marknaden

Joy får nytt liv genom ägartrion Sofia Velentin, Åsa Parsmo och Anna Ullman Sersé, vd. Slow fashion och en varaktig garderob står i fokus när varumärket lanseras med egen e-handel. Det berättar företagets vd för Habit.
Varför bestämde ni er för att förvärva Joy?
– Joy hade en kärna av väldigt lojala kunder och produkter med bra passform för kvinnor som har kommit några år in i livet. Företaget hade finansiella utmaningar redan före covid-19 och en affärsmodell med en hög andel fasta kostnader. Vi vill ta samma kunder, samma tänk vad gäller kvalitet och passform o...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094