Varför bestämde ni er för att förvärva Joy?
– Joy hade en kärna av väldigt lojala kunder och produkter med bra passform för kvinnor som har kommit några år in i livet. Företaget hade finansiella utmaningar redan före covid-19 och en affärsmodell med en hög andel fasta kostnader. Vi vill ta samma kunder, samma tänk vad gäller kvalitet och passform o...
Comeback för nya Joy i maj: Så ska varumärket möta marknaden
Joy får nytt liv genom ägartrion Sofia Velentin, Åsa Parsmo och Anna Ullman Sersé, vd. Slow fashion och en varaktig garderob står i fokus när varumärket lanseras med egen e-handel. Det berättar företagets vd för Habit.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration